مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-12اجتماعي

بارش برف در 10 محور گیلان/ کلیه راه ها باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش شدید برف در سه محور و بارش خفیف برف در هفت محور گیلان، گفت: کلیه راه ها باز بوده و تردد جریان دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش شدید برف در سه محور و بارش خفیف برف در هفت محور گیلان، گفت: کلیه راه ها باز بوده و تردد جریان دارد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، بلوردکان - خصیب دشت و توتکابن - حشمت آباد - قوشه لانه، اظهار کرد: بارش برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، رودسر - لات محله، شوک - ملکوت، ماسال - گیلوان، فومن - ماسوله و گردنه حیران نیز خفیف است.

وی ارتفاع برف در محور اسالم خلخال و پونل خلخال را بین 15 تا 25 سانت دانست و افزود: محورهای سیاهکل - دیلمان، توتکابن - حشمت آباد، بلوردکان - خصیب دشت، فومن - ماسوله، ماسال - گیلوان و گردنه حیران نیز سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر کلیه محورها باز بوده و تردد جریان دارد، اضافه کرد: 545 راهدار در کلیه محورهای استان گیلان مستقر هستند و عملیات برفروبی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 10 محور گیلان/ کلیه راه ها باز است

بارش برف در 10 محور گیلان/ کلیه راه ها باز است